donderdag 8 oktober 2009


Toen er voor de 1e keer eind oktober 2008 een beetje sneeuw viel, waren mijn kleinkinderen al helemaal door dolle. Ze wilden spelen in de sneeuw, maar helaas het was van korte duur.
Maar een paar weken later kwam dan het echte pak en iedere keer kwam er iets bij. Dat bleef liggen tot eind april en ze hebben ervan genoten.
Sneeuwpoppen gemaakt en natuurlijk moest er ook geleerd worden of ze op de skies konden staan en dan van de berg af konden glijden.
Het papier wat ik hier heb gebruikt is blauwe cardstock voor het matten van de foto's. Het design papier is Vintertid van Maja Design. In deze serie zitten echt hele leuke vellen, precies voor sneeuwfoto's. De tekst heb ik geprint op de cricut met de Plantin Schoolbook letter. De grootte stond op 1,5. Sneeuwvlokken heb ik ook uitgeprint met de cricut (George and Basic) en een paar met een pons. Deze pagina is voor in het boek van Annika. Een dergelijke heb ik ook gemaakt voor Caitlin.

2 opmerkingen:

hennie8 zei

Hoi Ans
Dat ziet er weer mooi uit, wat zullen de meisjes straks blij zijn , met zo`n fotoboek , wat oma gemaakt heeft. En ja , wat je voor het ene kind doet , moet je ook voor het andere doen. Ha ha .
Wens je nog een fijn weekend , Groetjes Hennie

Unknown zei

Hallo Ans,

Prachtig gemaakt hoor de winter scrap pagina's. Mooi van kleur, lay out enz. Een mooi aandenken van de eerste winter in Noorwegen.

Groetjes van Joke