maandag 15 februari 2010

Kaart van restmateriaal

Ik had intussen wel wat "restjes blauw en geel" liggen en wilde er wat meedoen.
Heb van blauw een kaart gesneden van 10 cm hoog en 30 cm breed. Op 15 cm komt dan een dalvouw.
De strook geel is 8 cm hoog en ook 30 cm. lang. Heb gerild op 7,5, 15 en 22,5 cm. De linker- en de rechterkant vastgezet op de kaart.


Toen heb ik 4 blauwe vierkantjes gesneden van 5,5 cm. 4 gele vierkantjes van 5 cm en 4 blauwe vierkantjes van 4,5 cm. In de kleinste vierkantjes heb ik een hoekpons gebruikt. Aller op elkaar geplakt, wat vlinders geponst en klaar was mijn kaart. Het meeste werk was het passen en meten. De margrietjes zaten op een knipvel van Marjoleine. Echt een vrolijk kaartje geworden.

4 opmerkingen:

marieke zei

Hoi Ans,dank je voor je bezoekje op mijn blog,wat een leuk idee om restjes op te maken,het is een hele leuke kaart geworden,wat hebben we toch een lekkere hobby he!

Groetjes Marieke.

hennie8 zei

Hoi Ans
Ja hoor , restjes moet je ook gebruiken , niks weggooien , je ziet wel wat moois dat daar nog van gemaakt kan worden. Prachtig , je twee andere kaartjes zijn ook schitterend .
Groetjes Hennie

Ugla zei

What a cute card :o), reminds me of a warm summerday.... witsh is not far away from now hehehehehe
Big hugs from Ugla

Nicole zei

Leuk kaartje mam. Ik heb een roosje voor je geplukt. Hij ligt in m'n blog!

Groetjes!