woensdag 21 september 2011

Kast opgeruimd en wat vond ik

iets wat ik al heel lang geleden gekocht had en eigenlijk nog nooit had gebruikt. Het zijn mallen en ze komen van Crealies.nl en de naam is Simple Shortcuts.
De dames wilden vanavond eens een keertje wat anders doen dan borduren, dus een mooie gelegenheid om deze mallen eens uit te proberen. Natuurlijk moet je als "lerares" zelf eerst aan de slag. Hoewel het op de foto lijkt of het een beetje scheef is, kan ik jullie gerust stellen................alles is recht. Dat komt door de foto (ben zo'n geweldige kei in fotograferen, maar niet heus) en omdat ik toch een kerstkaart wilde maken, is het dit geworden.
Ik heb drie kleuren cardstock gebruikt, een 3d plaatje van Nel van Veen, sterretjes gestanst en een Noorse sticker (fijne Kerst).


Dit kaartje heeft een diameter van 13,5 cm en ook hier 3 verschillende kleuren cardstock. Afgewerkt met een 3d plaatje van Nel van Veen.


Misschien dat ik vanavond een "tasje" ga maken met deze mallen.
Ben benieuwd wat jullie en de dames er vanavond van vinden.

5 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Ans,

Ze zijn leuk, met name de ronde! Veel plezier maar weer met de dames vanavond. Moet ik misschien ook eens proberen, lijkt me wel gezellig.


Groetjes Thea

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat zijn ze leuk Ans. Zo zie je maar dat opruimen niet voor niets is.
Groetjes Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaartjes zijn prachtig Ans, handig dat je deze mallen weer terug vond, veel plezier weer bij het freubelen met je vriendinnen.

groetjes jolande

Wilma zei

Hallo Ans,
Beide kaartjes zijn MOOI, maar als ik mocht kiezen.....koos ik voor de PRACHTIGE kerstbal ☺☺☺ en Nel heeft al heel GOED haar best gedaan.
Liefs Wilma

Janny van Woerkens zei

Hallo Ans


Zijn leuk geworden je kerstkaarten.
Weer eens wat anders he???
Toch wel leuk he om een kast op te ruimen dan kom je weer iets nieuws tegen.
Ik ben druk bezig met de demo 1 oktober in delft dus van mij komen de kaarten op blog na 1 oktober.Heb er inmiddels 14 klaar.
groetjes van Janny