vrijdag 3 februari 2012

Hoog tijd voor nieuwe kaarten

Wil deze keer eerst eens beginnen om mijn volgers te bedanken voor de gezellige reacties, die ik krijg op mijn kaarten.
Dank jullie wel!

Heb de laatste weken niet stilgezeten hoor, maar ben toch lekker bezig geweest. Het patroon voor dit kaartje is de januari-uitdaging van de club van Chrissie. Ik heb de bloemen in de hoeken een beetje ingekleurd.

Deze vind ik helemaal geweldig. Oke....het is nog geen herfst, maar ik vond de kleurencombinatie erg goed uitkomen. De vier hoeken heb ik geembost met de double do xl, nadat ik van een embosmatje een stukje had geknipt.

Ook op de club van Christa Uithol kon je weer een wachtwoord opvragen en aan de slag met alweer een leuk patroontje. Vond het 3d plaatje erg toepasselijk met de sneeuw. Buiten heb ik een vogelkooitje staan en doe daar iedere dag wat lekkers in voor, meestal, de koolmeesjes en soms een roodborstje. Mijn buurvrouw vertelde gisteren dat ze iedere winter "bezoek" krijgt van twee roodborstjes. Ze zorgt dan ook hartstikke goed voor onze "vriendjes".

Afgelopen maandag was mijn 2e kleindochter jarig. Het 3d-plaatje had ze al uitgekozen. Ik denk dat ze erg verlangt naar de zomer, hoewel ze ook al heel goed probeert om te skiën.


Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter, mooie kaart heb je voor haar gemaakt.
de andere kaarten zijn ook prachtig, mooi met de hoeken en weer schitterend geborduurd.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

Nog gefeliciteerd met je kleindochter. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Ook je andere kaarten zijn weer schitterend.
groetjes miranda

Janny van Woerkens zei

Hallo Ans


Je hebt hele mooie kaarten gemaakt.
Mooi is die mal he?
Ook nog bedankt voor je berichtje en groetjes van Janny .

Dora zei

wat een mooie verschillende kaarten gemaakt.
die stansen zijn erg mooi erbij net als het borduursel. schitterend!!
groetjes Dora

Willie zei

Hallo Ans,

Kom ook even langs in het hoge noorden hoor,om bij jou een bezoekje te brengen,zie wel dat jij ook niet stil voor het raam gaat zitten maar lekker bezig bent geweest met het maken van prachtige kaarten,jou borduurwerkjes zijn zo fijntjes,en dat in combinatie met de mooie mallen maakt het tot een waar kunsstukje.Wat heben we toch een heerlijke hobby waar we zeker met dit weer uren mee van de "straat"zijn.
Ook bij jou zal nog wel veel sneeuw en kou zijn,het lijkt mijn een prachtig land.
Wens je een fijne zondag en veel freubelplezier.

groetjes Willie

Cathy zei

Je hebt weer vier pareltjes gemaakt!! Super met de geemboste hoeken!!!