donderdag 19 december 2013

Gezellige afsluiting van 2013


Vanmiddag hebben we onze laatste kaart van dit jaar gemaakt. Was niet zo heel veel werk. Maar daar had ik bewust voor gekozen. We zijn al met al een uurtje bezig geweest en toen was het tijd voor koffie/thee met wat lekkers erbij. Anne Berit had speciale “julekaker” (kerstkoekjes) gebakken en ik was gisteren druk bezig geweest met een wolkencake. En zo hebben we nog gezellig een dik uurtje met elkaar zitten kletsen.

Voordat iedereen naar huis ging, hadden we voor elkaar een “julegave” (kerstcadeau). Maar dat mag je pas open maken op “julaften”(de 24e december ’s avonds). Dus ik heb mijn pakjes maar weggelegd. Dan zie ik ze niet en kan ik niet in de verleiding komen om te zien wat er in zit.
Natuurlijk had ik ook wat voorbereid voor de dames. Heb er vanmorgen nog snel een foto van gemaakt, zodat jullie ook even kunnen genieten.

Wens jullie allemaal fijne kerstdagen, een goed uiteinde en een mooie start voor 2014.


Groetjes Ans

7 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige creaties Ans, gezellig toch zo'n clubje he? Ik wens je hele fijne dagen en een goed gezond 2014 toe,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke tasjes Ans, voor jou ook fijne feestdagen en een mooi uiteinde.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie tasjes.
Fijne feestdagen.
Groetjes Miranda

Anita zei

Wat een leuke tasjes Ans.
Mooi einde van het jaar.
Wens je Gezellige kerstdagen en een goed 2014 ofwel
God Jul!

Groetjes
Anita

Hennie 8 zei

Nou zo te zien is daar toch veel werk aan geweest Ans , maar het is wel mooi geworden . Maar nu wachten tot de 24 ste spannend. Zal wel gezellig geweest zijn.
Wens jullie ook allemaal fijne feestdagen en een voorspoedig creatief , maar vooral een gezond 2014 toe .
Groetjes Hennie

marian zei

Hallo Ans,
Jullie laatste kerstkaartje is prachtig hoor. En daarna een gezellige kerstmiddag. Erg leuk hoor en je tasjes zijn ook goed geslaagd.
Ik wens je ook hele gezellige kerstdagen en een goed,creatief en vooral gezond 2014.
En ik hoop dat je je nieuwsgierigheid kunt bedwingen.(hah) Groetjes van Marian en ook een gezellig weekend.

Marrie zei

Hallo Ans,

Wat leuk dat ik je weer op mijn blog hebt gezien de laatste keer dat ik een reactie op je blog wilde zetten deed blogger het niet was heel vervelend maar gelukkig doet hij het nu wel.
En wat heb je mooie tasjes gemaakt met prachtig borduurwerk er op verwerkt.
Is er al sneeuw bij jullie?

Lieve Ans ik wil jou en je familie een fijne kerst en een gezond nieuw jaar toe wensen.
Ook ik wil het volgend jaar wat meer bloggen maar ja we zien het wel.

Lieve groetjes Marrie