woensdag 9 februari 2011

Blog award.

Monique stuurde mij een mailtje, dat er op haar blog een verrassing stond voor mij en nog 4 andere dames.
Benieuwd naar wat dat zou zijn, ben ik gelijk op haar blog gaan kijken en tot mijn grote verrassing heb ik een award gekregen. Wat een geweldige leuke prijs. Ben er echt heel erg blij mee.
Dank je wel Monique (dit is haar blog....http://moniquescorner.blogspot.com/)
Nu mag ik de award doorgeven aan vier andere dames. Dat vind ik ontzettend moeilijk en daarom wil ik alle dames, die regelmatig mijn blog bezoeken, blij maken met deze award.

Dames, deze award is ook voor jullie!

Fijne dag allemaal.

2 opmerkingen:

yaranore zei

Hoi Ans.
gefeliciteerd met je award.
Ik kom gauw weer eens kijken
Gr Nel

Hanny zei

hallo Ans,
gefeliciteerd met je award hoor.ik vind je blog ook heel mooi en vrolijk hoor. ik kom gauw weer kijken.
groetjes hanny