dinsdag 30 augustus 2011

Kerstengeltje

Het kaartje dat we morgenavond gaan maken, heb ik eindelijk klaar. Het was veel borduren, maar zelf ben ik er erg tevreden over.
En deze keer eens geen kaart in mijn favoriete kleur lila of paars, maar rood.
De beide patroontjes komen uit een oude hobbydolls van Chrissie, nl. nr 6.
Op pagina 11 staan hier twee kaarten, die ik heb gecombineerd tot 1 kaart. Natuurlijk weet ik niet of de dames dit ook zo willen, maar de keus is aan hen.
Kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Chrissie nr. 5
Madeira rood 1181 en rose 1120
Sulky goud
Madeira bruin


Vorige week kreeg ik van een hobbymaatje nog een ontzettend mooi boek met allerlei leuke wensen. Op het middenstukje heb ik al zo'n wens gebruikt.
Er staat:
En riktig god jul og de beste ønsker for det nye året.
(vertaald: een heel goede Kerst en de beste wensen voor het nieuwe jaar).

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Groetjes Ans

8 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooie engelkaartje.
Ik heb dit patroontje ook al geborduurd,altijd leuk.
Groetjes Hetty.

Thea zei

Hoi Ans,

Een schitterend kaartje, prachtig geborduurd!

Groetjes Thea

Mieke zei

Ans, wat een schitterend kaartje zeg. Zal inderdaad heel veel werk geweest zijn maar het resultaat mag er zijn.

Fijne dag nog.

groetjes Mieke

Andrea zei

Hoi Ans,
wat een werk zeg, maar ontzettend mooi
groejtes andrea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw Ans, wat een werk, maar prachtig,

groetjes jolande

Amarins zei

Wat een schitterende kaart, prachtig dit engeltje.
Ook je kaart voor je nichtje is prachtig!
Groetjes, Amarins

Wilma zei

Hallo Ans,
Je kerstkaart lijkt op de foto meer op lila dan op rood ☺☺☺, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het een SUPER MOOIE kerstkaart met nog wel 2 patroontjes.....wat een werk moet dat geweest zijn, maar wel rustgevend, niet?
Liefs Wilma

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooie kerstkaart ans. denk dat ze die wel mooi zullen vinden.
zag je inzending op het blog bij ine al staan.
groetjes miranda