vrijdag 4 juli 2014

Mijn buurvrouw Liv is vandaag 73 jaar geworden

Ben net weer terug van het verjaardagsfeestje bij mijn buurvrouwtje Liv. Ze had, ondanks het uitvallen van de stroom gisteren, toch gezorgd voor de lekkerste taart van de hele wereld. Had naast een leuk verjaardagscadeau ook een kaart gemaakt voor haar. Had hem van de week al klaar en toen ze even op bezoek kwam, moest ik hem snel wegstoppen. Ze was er in ieder geval heel blij mee.
En ik ben er ook tevreden over. Het is zo’’n leuke stans van Marianne. Heb hem vorige week ook gebruikt voor een trouwkaart die Liv nodig had.
En natuurlijk ben ik weer benieuwd of jullie deze ook mooi vinden. Laat het maar horen.
Groetjes Ans




4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtige kaart net als je andere kaart die je gemaakt hebt.
Groetjes Miranda

Bea zei

Een prachtig kaartje is het geworden Ans, ook je vorige kaart met de tram er op ziet er erg mooi uit, schitterende stansen gebruikt....

groetjes Bea.

Anoniem zei

Hoi Ans
Wat een mooi kaartje voor Liv, dat heb je toch maar mooi gedaan. Maar nu krijg ik toch spontaan zin , in dat lekkere Noorse gebak . Want het is echt lekker.
Fijn weekend , groetjes Hennie

JOKE zei

Zeker een hele mooie mal! Je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt Ans!!!
Liefs Joke