zaterdag 12 juli 2014

Twee bruiloftskaarten

Heb weer wat nieuws om jullie te laten zien nl twee kaarten voor bruidsparen. 

Deze is voor een paar dat 50 jaar getrouwd was. Jammer genoeg heb ik een foto gemaakt toen er nog geen 50 boven in het plaatje stond. De kaart is inmiddels aangekomen in Nederland en ze waren er erg blij mee.

Deze is voor een kennis, die in Noorwegen woont en vandaag 40 jaar getrouwd is. Hun heb ik verrast met deze kaart. En natuurlijk vonden zij hem ook geweldig. Het feest wordt gevierd in Limburg in Nederland met familie en vrienden.

En nu moet ik aan de slag met een verjaardagskaart voor een 5 jarig zoontje van vrienden die hier vlakbij wonen.
Wens jullie allemaal een fijn weekend!
Groetjes Ans 

6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wauwwww wat een mooie kaarten en heerlijk zoete kleurtjes !

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een plaatjes zijn het.
Groetjes Miranda

Bea zei

Ans wat zijn dit schitterende huwelijkskaartjes, toppertjes....

groetjes Bea.

Anoniem zei

Hoi Ans
Zo ineens 3 kaartjes , maar stuk voor stuk weer harstikke mooi. Ik kan me wel indenken , dat ze daar blij mee zijn. TOPPIE
Groetjes Hennie

marian zei

Hallo Ans,
We hebben het er maar druk mee, om anderen met onze mooie kaartjes te verrassen.
Je kaartjes zijn weer heel goed gelukt. Allebei even mooi.
Groetjes van Marian.

jolanda zei

leuk gedaan