maandag 26 maart 2012

Eindelijk weer eens wat nieuws

Op de club van Christa Uithol stond het patroon als wedstrijd voor de maand maart/april. Nadat ik het wachtwoord had opgevraagd heb ik er dit van gemaakt. In mijn favoriete kleuren.

Ook Betty de Groote (Lichtvlinder) had weer een patroontje voor een wedstrijd. Heb het opgevraagd en samen met een Martha Stewart pons heb ik er dit van gemaakt.

Deze maand had ik een bestelling geplaatst bij Christa Uithol voor een aantal nieuwe patronen. Er waren weer hele mooie bij o.a. deze grote bloem.

Maar ook dit patroontje zat erbij. Bij een van de laatste hobbyjournaals zat dit lieve plaatje van Marieke en ik vond het hier prima bij passen.

En tot slot een patroontje van de club van Chrissie (De Gouden naald). Samen met de lieve vogeltjes en een Martha Stewart pons vind ik het er weer geweldig uitzien.

De komende weken zal ik even niets meer plaatsen. Volgende week heb ik twee weken vakantie en ik ga naar ................Nederland.
Wens jullie dus alvast fijne en vooral zonnige Paasdagen!

9 opmerkingen:

sjanie zei

Zo Ans, je hebt niet stil gezeten in de tijd dat we niets van je zagen. Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig.
Ik wens je een fijne vakantie in Nederland.

Groetjes,
Sjanie

sieneke zei

Hallo Ans

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
de onderste kaart vindt ik echt toppie, hoe heb je die randen zo gemaakt.

Sieneke

Rita zei

schitterende kaartje Ans


Fijne vakantie!!!

marian zei

Hallo Ans,
Tjonge, jonge, wat een prachtige kaarten heb je geplaatst. Heel mooie borduurpatronen, een hele serie.
Ik wens je een hele fijne vakantie en veel plezier in Nederland!!!!!!!!!!
Groetjes van Marian.-

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je toch weer mooie dingen gemaakt Ans. Je bent goed bezig geweest.
Groetjes Miranda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Ans.
Ik wens je een fijne vakantie en hoop voor je dat het dan net zulk lekker weer is als nu.

groetjes jolande

Dora zei

wat veel kaarten heb je gemaakt.
stuk voor stuk zijn ze prachtig gedaan. ik blijf dat borduren werk erg mooi om te zien.
die bloem springt er voor mij erg uit...bijzonder dat het op deze manier geborduurd kan worden geeft een erg leuk effect op die bloemblaadjes.
groetjes

Unknown zei

Hoi Ans,

Zo jij bent lekker creatief bezig gewees. Prachtig borduurwerk.
Wens je een hele fijne vakantie in Nederland.

Grt. Tonny

Cathy zei

Drie pareltjes: en wat zijn die eendjes schattig!