woensdag 16 oktober 2013

Nog maar een kerstkaart


Dit is even een laatste kaartje dat ik kan laten zien. Deze gaan we morgenavond maken en dan hebben de dames drie weken vakantie. Ja, ja….ik kom naar Nederland. Er is daar weer van alles te beleven waar ik heen ga. Dus jullie moeten het de komende weken even zonder mij stellen.


Het borduurwerk op deze kaart komt uit de nieuwste hobbydols van Rie Kuiper. In dit boekje staan mooie borduurpatronen en ook in de binnenkant heb ik er eentje gebruikt. Weet zeker dat de dames er morgen weer mee in hun nopjes zullen zijn.
Hartelijke groet Ans en tot medio november!     

11 opmerkingen:

Bea zei

Hallo Ans, wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt voor je damesclubje, lekker vakantie houden is nooit weg, geniet er maar lekker van dan horen we van zelf wel wat je allemaal hebt gedaan tijdens je afwezigheid, heel veel plezier.....

lieve groetjes Bea.

Cindy zei

Dit is ook een leukerd Ans, super hoor, en natuurlijk weer zo mooi geborduurd! Groetjes, Cindy

jolanda zei

mooi kaartje

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een dotje is het .. En mooi versierd en goede reis en welkom in Nederland vel plezier!
Gr Antoinette

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een heel mooi kaartje.
Leuk dat je naar Nederland komt.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Det var et fint kort.
Hilsen anne berit

Anita zei

Prachtige borduurkaart.
Misschien tot zien op de Kreadoe??
Ik ga woensdag

Gr. Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi Ans.

groetjes jolande

marian zei

Hallo Ans,
Je kaartje vind ik weer prachtig en dat zullen de dames van je clubje ook wel vinden.
Ik wens je een heel gezellige vakantie in Nederland, het wordt de komende week ook nog aardig weer hoorde ik net.
Groetjes van Marian.

hennie 8 zei

Hoi Ans
Prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt , kunnen de dames ook weer vooruit.
Zie je zondag .
Groetjes Hennie

Marrie zei

Hallo Ans,

Je kaartje is weer leuk die met het clubje hebt gemaakt.
En nu ik dit bericht tikt ben jij lekker in Nederland ik hoop dat je het naar je zin hebt en ook weer leuke dingen kan scoren voor je hobby er is genoeg ga je naar de Kreadoe dan kom je zeker niet met lege handen thuis ha ha.
Veel plezier en gezond weer thuis.

Lieve groetjes Marrie