zondag 4 april 2010

Vakantie in Nederland

Ben net weer terug van een paar dagen "vakantie" in Nederland. Heb daar natuurlijk heerlijk gewinkeld en ben zelfs naar de beurs in Rijswijk geweest. Er waren niet zo heel veel nieuwe dingen op de markt, maar ik heb natuurlijk wel mijn slag geslagen. Mooie knipvellen en een paar Martha Stewart ponsen. Kan dus weer even vooruit.
Maar 's avonds heb ik me ook vermaakt hoor. Had thuis al wat kaarten geprikt en die heb ik zitten borduren. Ze komen allemaal uit het boekje "Herfstvlinders" van Betty de Groote. Ja, ik weet het, eerst nog de lente en de zomer, maar het boekje lag er al even en ............ze kunnen maar klaar zijn toch. Vind ze zelf geslaagd. Jullie ook?
En omdat het Pasen is, heb ik samen met de dames
van mijn Noorse hobbyclub
ook nog een Paasei geborduurd.

7 opmerkingen:

Thea zei

Hallo Ans,

Dat heb je weer prachtig gemaakt, het paasei is leuk en de kaart met het vogelhuisje vind ik ontzettend leuk. Ze zijn allemaal mooi natuurlijk.

Fijn paasdagen!

Groetjes
Thea

marieke zei

Hoi Ans,alweer bekomen van je tripje holland?Je hebt niet stil gezeten,wat een mooie kaarten weer,en zo mooi geborduurd ook.

gr marieke.

Thea zei

Hoi Ans,


Ik las zojuist je reactie op mijn doosje, hij staat tussen de bloemen, ha ha
(De mand met viooltjes heb ik op het graf van mijn moeder gezet vanmiddag, 16 april zou ze jarig zijn maar is vorig zomer na een kort ziekbed overleden)

Groetjes
Thea

Caroline zei

Wat een prachtig borduurwerk, Ans, je hebt er schitterende kaarten van gemaakt ! En je bent van harte welkom op haakles hoor ;-)
Groeten Caroline

Peter's Planner blog zei

Hallo Ans,

Ik vind ze echt geweldig die herfst kaarten super gaaf. Kan je in Noorwegen veel kopen op het gebied van kaarten maken en is het daar ook zo grote hobby zo als in Nederland.
Ben ook volger bij jou geworden en kom regelmatig bij je kijken hoor.

Groetjes van uit Schiedam, Peter

annemarie zei

je bent lekker bezig geweest in Nederland, mooi kaartjes hoor. Leuk dat je er weer was. heb je genoten?

groetjes Annemarie

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaarten ans
groetjes miranda