donderdag 15 oktober 2009

Herfst




Om de twee dames, die vanaf volgende week bij mij beginnen met de lessen om kaarten te maken in diverse technieken, alvast in de stemming te brengen, heb ik voor ieder een leuk herfstkaartje gemaakt. Hier in Noorwegen is Høst (herfst) een heel belangrijk jaargetijde. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd en allemaal opgehangen aan de herfst.
De patroontjes voor de beide kaarten had ik al een tijdje. Deze keer heb ik niet geborduurd met Madeira of Chrissie garen, maar met 1 draadje DMC-borduurgaren. Vond een doosje in de kast met een heleboel kleurtjes en ik vond ze erg goed passen bij de afbeeldingen op de kaarten.

3 opmerkingen:

Nicole zei

prachtige kaartjes die de dames vast waarderen. Succes met de "kurskveld"!!

hennie8 zei

Dit zijn weer een paar prachtige herfstkaartjes , Ze zullen wel in de smaak vallen, bij de dames.
Groetjes Hennie

Lisbeth zei

Wonderful!!!
hugs,Lisbeth