dinsdag 9 februari 2010

Springkaartje

Hallo allemaal,
Kreeg een beetje de lentekriebels toen het zonnetje zich vanaf zaterdag liet zien. En dat gevoel moest ik natuurlijk ergens kwijt en waar kan dat beter dan in .............. jawel een kaart. De dames van mijn clubje willen graag eens iets doen met een pons. Dat betekent dat ik natuurlijk wel een voorbeeld moet maken. Is gebeurd en ik heb twee springkaarten gemaakt. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. De pons heb ik gekocht hier in Tvedestrand en zit in een doos met nog 7 andere ponsen. Op het ene kaartje heb ik met een nestabilitie een rondje uitgeponst en een bloemetje erop geplakt. Op het andere kaartje heb ik een leuk hoekje geborduurd met natuurlijk ook een lief bloemetje. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

1 opmerking:

Nicole zei

De lente springt je tegemoet. En daar hebben we toch allemaal wel zin in na al die sneeuw!!