donderdag 4 februari 2010

Weer een award gekregen


Het is toch helemaal geweldig. Vandaag alweer een award gekregen. Ben er heel erg blij mee.
Heb hem gekregen van http://uglasrede.blogspot.com/
 Leuk om een award te krijgen uit Noorwegen.
Ze heeft werkelijk een schitterende site. Ga er maar eens kijken.

Graag wil ik de award doorgeven aan:
Net als ik vind ze borduren op kaarten ook helemaal geweldig.
En natuurlijk maakt ze ook schitterende scrapkaarten.

De tweede scrapper, die ik blij wil maken met deze award is
Ben al heel vaak bij haar gaan kijken, ook al omdat ze in Breda woont.
En ook zij maakt schitterende creaties.

En de derde scrapper komt ook al uit Breda. De gelukkige is
Miranda, jij ook van harte gefeliciteerd met deze award.
Ik geniet van jouw creaties.

Iedereen van harte gefeliciteerd met deze schitterende award.




3 opmerkingen:

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

dank je wel voor de award!!!
erg tof dat ik hem gekregen heb en voor je leuke berichtje op mijn blog!
groeten miranda

annemarie zei

Hoi Ans,

wat leif dat ik een award van je heb ontvangen en wat leuk weer een keer van je te horen. Gaat het allemaal goed in het verre Noorwegen? Ik ga je blog bij mijn favorieten zetten hoor dan kan ik jou creaties ook volgen. Wist niet dat je een blog had anders stond je er al bij hoor.

groetjes vanuit Breda (zwaai,zwaai)
Annemarie

Thea zei

Lieve Ans,

Bedankt voor deze verrassing, ik schrok er haast een beetje van. Ik heb nog niet zo heel erg lang een blog en nu al een award.

Liefs
Thea