donderdag 11 november 2010

Geborduurde kerstballen

Zowel dinsdag- als woensdagavond had ik mijn Noorse hobbymaatjes op bezoek om dit geweldig mooie kaartje te maken.
Het patroon komt uit het allernieuwste boek van Anja Zom met als titel "Wondermooie 3d-wenskaarten".
Anja had ik haar boek aangegeven dat je dit patroon borduurt met de stiksteek, maar de dames hebben het op allerlei andere manieren gemaakt. Het was heel verrassend om te zien.
Het stempel "God Jul" heb ik gekocht bij Panduro en toen de dames klaar waren met borduren, moesten ze natuurlijk zelf stempelen. Ze vonden het wel eng, maar ik zei: "tanden op elkaar en gewoon doen". En het lukte.
En daarna natuurlijk het strikje. Dat hebben we gemaakt met de strikjesmaker en ook dat is helemaal goedgekomen.
Al met al waren het weer heel verrassende kaarten geworden. En voorlopig ook de laatste kerstkaarten.

10 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Ans,
Weer een prachtige kaart! Heel mooi geworden.

Groetjes Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kerstkaart, leuk borduurpatroon.

groetjes jolande

Caroline zei

Wat een prachtige kaart, Ans !!! En veel plezier op de kreadoe, lekker shoppen !!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat leuk gemaakt ans. de dames vonden het vast ook leuk.
ik wens jullie heel veel plezier op de kreadoe. ik ben vandaag met mijn moeder geweest. neem maar een flinke portemonnee mee, want er is weer genoeg leuks te vinden;) hoop voor jullie dat het niet zo gigantisch druk is als vandaag. dan kunnen jullie lekker snuffelen.
groetjes miranda

Karin zei

Hello Ans,
Een prachtig kaartje. En ik wil je nog prettige wensen in Nederland en vooral op Kreadoe.
Groetjes,
Karin

Unknown zei

Prachtige kaart Ans en die angst om te stempelen dat ken ik. Ben altijd bang dat de hele kaart mislukt daardoor. Nu stempel ik altijd eerst omdat te voorkomen ;-).

Groetjes, Joke

Sylvia zei

Hey Ans,

Ja kan mij voorstellen dat het eng is om te stempelen. Maar als je het een paar keer hebt gedaan ;) kun je niet meer zonder hoor :P lol. Het is een pracht van een kaart, schitterend borduurtje met een 3dtje erbij :).

Hugs
Sylvia

Anita zei

Het is een beauty geworden Ans.
Leuke winkels hé Panduro. In Stavanger zit er ook ééntje inmiddels. Nog niet zo lang maar wel redelijk groot.

Gr. Anita

Anoniem zei

Hi Ans
Mooie kerstkaarten hoor.
Ik las op het forum dat je ook gaat scrappen en mee gaat doen met de maandelijkse sketch.
Gezellig.
Ben erg benieuwd wat je gaat maken.
maar eerst heel veel plezier op de crea beurs
Nel
ben ook je volger geworden, dan kan ik kijken wat je allemaal gaat doen op scrap gebied.
publikatie anoniem, niet omdat ik anoniem wil blijven, maar omdat ik
mijn google account niet meer weet

Elly zei

Hoi Ans,

Mooie kaart zeg! Jij bent echt van alle markten thuis zeg...borduren , haken, breien. Geweldig leuk allermaal zeg.
En super leuk dat je het zo gezellig hebt met die Noorse dames!

groetjes, elly