donderdag 18 november 2010

Weekendtripje naar Nederland

Eind augustus kreeg ik een aanbieding van de KLM voor een vliegreisje naar Nederland voor maar 100 euro. Toen ik dat op een avond vertelde tegen een paar hobbymaatjes, had iemand gelijk een suggestie om dan maar eens naar de Kreadoe te gaan. We konden er niet te lang over nadenken, want de aanbieding gold tot 1 september. Dus snel geboekt, een hotel besproken en iedere woensdagavond hadden we al plezier dat we gingen.
Afgelopen vrijdag was het dan zover. We zouden om kwart voor 2 vliegen, maar door de storm in Nederland kon het vliegtuig daar niet op tijd weg en vertrokken we uiteindelijk om half 4. 's Avonds hebben we ons nog getrakteerd op een glaasje wijn. Is in Nederland nog wel te betalen, maar het kost je hier een "vermogen".

Prima geslapen en na een heerlijk ontbijt waren we om 10 uur op de Kreadoe. De Noorse dames keken echt hun ogen uit. Wat veel en wat goedkoop. Ze hadden behoorlijk wat euro’s gepind, maar halverwege de middag moest er bijgepind worden. Maar ze hebben dan ook echt van alles en nog wat ingeslagen, zoals een cuttlebug, knipvellen, boeken, tijdschriften, mallen, stempels, inkt, stansen (o.a. van Martha Stewart) en ik weet echt niet wat nog meer. Aan 1 dag hadden we echt niet genoeg. En intussen hadden ze al zoveel verzameld dat er een extra tas aangeschaft moest worden om alles mee terug te nemen.
Zondagavond zijn we weer teruggevlogen. Ik was om half een 's nachts weer thuis.
Dinsdagmorgen hebben we alles nog eens bekeken en uitgeprobeerd. En ze waren dolenthousiast over al dat moois wat ze gekocht hebben.
En ik.................ik heb niets gekocht. Was dat ook niet zo van plan of er moest iets "nieuws" op de markt zijn.
Het was een heel gezellig weekend. We hebben veel gelachen en ik................ ik heb het hele weekend het Noors en Nederlands door elkaar gehaald.

4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat leuk om je verslag je lezen an.s wat zullen die dames genoten hebben. kan me voorstellen dat ze hun ogen uitgekeken hebben. knap van je dat je niks gekocht hebt. zou mij niet lukken haha.
groetjes miranda

Karin zei

Hello Ans,
Kan me levendig inbeelden hoe leuk jullie dagjes in Nederland waren. Vooral Kreadoe moet voor die Noorse dames iets speciaals geweest zijn. Ook ik heb het nog niet gezien maar wel Mechelen, Antwerpen en één keer Maastricht.
En niets gekocht???? hoe is dat mogelijk??? Ik denk als ik er geweest zou gaan eerst een limiet op mijn bankrekening zou moeten laten vastleggen, hi,hi,hi.
Jullie zullen nog lang nagenieten tijdens jullie hobbyavondjes.
Groetjes uit Oostende,
Karin

Lia zei

Hoi Ans,

Wat fijn en leuk dat jullie het zo leuk hadden op de KreaDoe, en ja wel een beetje logisch dat de Noorse dames zoveel hebben gekocht, voor hun zeker goedkoop.
Jullie kunnen op een zeer geslaagd weekend terug kijken.

groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mazzel die aanbieding, en leuk dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, knap dat jij niets hebt gekocht.

groetjes jolande