zaterdag 20 november 2010

På søppeltur (tocht in de omgeving om de rommel op te ruimen)

Het is al een hele tijd geleden dat ik bezig ben geweest met het verwerken van de foto's van de kleinkinderen, zodat ze later een mooi scrapboek hebben. Toen ik van de week dus op de site van het hobbyjournaal een leuke sketch zag staan, heb ik mezelf "verplicht" hier eens iets mee te doen.
Zal even vertellen wat ik heb gedaan.
På = op, søppel = rommel en tur = tocht.
Mijn tweede kleindochter heeft samen met de kinderen van de barnehage (soort van kleuterschool) op donderdag 13 mei jl een tocht in de omgeving van de barnehage gemaakt en alle rommel, die er hier en daar lag, opgeruimd. Dat hebben ze gedaan omdat iedereen graag wil dat de hele omgeving er op de 17e mei (Noorse nationale feestdag) er dan schoon uitziet.
Ik heb de foto's afgedrukt in sepia en heb de "rommel" die ik voorhanden had erbij gebruikt.
De kleuren komen niet zo geweldig uit de verf, maar het is hier de laatste dagen een beetje somber weer. Ook al vroeg donker, maar ik wilde geen "eeuwigheid" blijven wachten op de zon.
Ben heel benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden.
Groetjes Ans
Wil jullie ook maar even laten weten dat het heel zachtjes is begonnen met sneeuwen.


7 opmerkingen:

Karin zei

Hello Ans,
Wat een leuke herinnering heb je gemaakt. En ook origineel met al jouw "rommel" erbij. Toppie hoor!
Groetjes,
Karin

yaranore zei

Hoi Ans
Bij deze ook hier even de complimenten op je mooie LO's.
Heb dit op het HJ ook even gedaan.

Ik zit nu tevens te genieten van het rustgevende muziekje op de achtergrond en denk hier de sneeuw bij.
Oh heerlijk, hoop dat het hier ook gaat sneeuwen, daar geniet ik dan van.
Goed weekend
Groetjes Nel

Thea zei

Hoi Ans,
Een leuke LO heb je gemaakt, ik heb afgelopen zaterdag geen Noors gehoord! Maar we zullen elkaar zeker voorbij zijn gelopen.
Heerlijk dat het sneeuwt bij jullie, volgende week verwachten ze hier de eerste vlokjes. Nou van mij mag het komen ik ben dol op de winter, maar wel met ijs en sneeuw.
Fijn weekend!
Liefs Thea

Andrea zei

hoi Ans,
wat een prachtige layouts en leuke foto's
groetje s andrea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke lay-out en gaaf al die rommeltjes erbij.
sneeuw, ik moet er nog even niet aan denken, alhoewel ik het altijd wel een mooi gezicht vind, maar ik ben echt een zomermens.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een mooie scrap bladen heb je gemaakt Ans. Weer prachtig voor in de boeken van je kleindochters. Ik moet voor mijn dochters er ook weer eens mee aan de slag maar op de een of andere manier wil het maar niet lukken. Ik heb ook genoten van je verslagje naar de KreaDoe.

Groetjes, Joke

marieke zei

Hoi Ans,mooie scrap bladen,lijkt me leuk om te maken,ben je alweer bekomen van je uitstapje?De nieuwe vellen zullen niet lang meer duren,het zal onderhand tijd worden,er zit nog kerst bij,ik moet je zeggen dat ik wel veel klanten in Denemarken heb,het schijnt daar ook in de smaak te vallen,.....groetjes Marieke.