maandag 1 november 2010

Laat de winter maar komen.............

De wanten voor mijn dochter zijn gereed. Het lijkt een beetje of de boord rood is en de rest van de wanten roze. Maar dat is niet zo hoor. Komt denk ik door de belichting van de foto. De duim breien was een hele klus. Ik was al begonnen met het breien van een "rode" duim, maar vond het eigenlijk niet echt mooi. De hele boel dus weer uitgehaald en een patroon gebreid. Was wel lastig met 5 van die kleine pennetjes, maar het is me gelukt. Ben dus echt wel trots op mezelf. 
Heb gisteravond ook nog een kaartje gehaakt. Krijg er echt de smaak van te pakken. Versierd met een leuk achtergrondje, een stempeltje dat ik pas had gekocht in Nederland, de hoekjes afgewerkt met de billenpons en hier en daar war sterretjes erop gestrooid.
Vind ook dit kaartje weer geslaagd.
Nu ga ik eerst weer verder aan de trui van mijn oudste kleindochter.
Ben heel benieuwd natuurlijk wat jullie allemaal weer vinden van mijn creatieve uitspattingen !

8 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Ans,
Prachtig wanten, wat een (tel-)werk. Mijn complimenten hoor.
Het papier wat ik gisteren had gebruikt op mijn kerstkaartje is van Marianne Design.
Liefs
Thea

Karin zei

Wel Ans, je beide creaties zijn goed geslaagd.
Ik vind je wanten heel mooi. En brei jij ook je draadje mee zodat je er niet met je vingers erin blijft hangen? Ik gebruikte voor het breien van de vingers die korte hulpnaaldjes.
Ben al beenieuwd naar je trui.
Groetjes,
Karin

Kitty Dieleman. zei

Zo die zien er supermooi uit zeg.
Prachtig dat is een compliment waard als je dat kan.

Groetjes Kitty

marieke zei

SUPER,super mooi Ans,wat een werk die handschoenen,en de kaart is ook helemaal top.....

groetjes Marieke.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie wanten, daar mag je wel trots op zijn, je dochter boft er maar mee.
Je kaart ziet er ook weer mooi uit.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een werk zeg. maar ze zijn heel mooi geworden. daar zal nicole veel plezier van hebben denk ik.
groetjes miranda

Unknown zei

Hoi Sis, ik ben even gaan kijken naar de wanten. Ze zijn heel goed gelukt. Knap hoor, want ik heb je zien priegelen. Het helpt toch wel, hé, als je het patroon eerst even uittekent. Neemt wat tijd in beslag, maar je hebt er ook weer wat aan voor de volgende wanten.
Groetjes Nini

Wybrich zei

Ans, wat een prachtige wanten heb je gemaakt! ik waag me er niet meer aan!
je kaarten met het gehaakte randje zijn ook erg leuk!